Vélemények
Értékeld a játékot!
2017. 06. 20.
Több verziós játék
Bevallom, az alapkészlet Sztorikocka nincsen meg, rögtön a mozgalmasabb verziókra mentünk rá, de ezt egyáltalán nem bánom :)
A játék eredeti szabályain túl egyéb játékmódokat is kitaláltunk, amit szeretnék megosztani Veletek, hátha kedvet kap valaki ezekhez a veziókhoz is. ;)
Az egyik verzió nagyon egyszerű és nagyon hasonlít az eredeti szabályhoz: egymás után veszünk el a kupacból 1-1 kockát, hogy azt belefűzzük a mesébe, DE az egyik embernek mindig egy pozitív fordulattal kell megtoldania a mesét, a következőnek egy negatívval/szerencsétlennel, aztán újra boldog dolog következik, újra negatív és így tovább. Kicsit még viccesebbé válik így, főleg, ha felnőttek játsszák. :)
A másik játékverziónk nagyon hasonlít az "Igenis, Sötét Nagyúr!" nevű játék szabályaihoz, azaz az egyik játékos (a "főnök") feltesz egy általa kitalált, kimagyarázást igénylő kérdést a többieknek ("alattvalók"), akik megpróbálják kimagyarázni magukat, miért nem hibásak a küldetés meghiúsulásában, egyúttal a társaikra igyekeznek kenni a dolgot, mindezt persze úgy, hogy itt is 1-1 kockán látható ábrát szőnek bele a mondandójukba.
Szívből ajánlom ezeket a játékmódokat is, így még változatosabb tud lenni a móka. :)
Bevallom, az alapkészlet Sztorikocka nincsen meg, rögtön a mozgalmasabb verziókra mentünk rá, de ezt egyáltalán nem bánom :)
A játék eredeti szabályain túl egyéb játékmódokat is kitaláltunk, amit szeretnék megosztani Veletek, hátha kedvet kap valaki ezekhez a veziókhoz is. ;)
Az egyik verzió nagyon egyszerű és nagyon hasonlít az eredeti szabályhoz: egymás után veszünk el a kupacból 1-1 kockát, hogy azt belefűzzük a mesébe, DE az egyik embernek mindig egy pozitív fordulattal kell megtoldania a mesét, a következőnek egy negatívval/szerencsétlennel, aztán újra boldog dolog következik, újra negatív és így tovább. Kicsit még viccesebbé válik így, főleg, ha felnőttek játsszák. :)
A másik játékverziónk nagyon hasonlít az "Igenis, Sötét Nagyúr!" nevű játék szabályaihoz, azaz az egyik játékos (a "főnök") feltesz egy általa kitalált, kimagyarázást igénylő kérdést a többieknek ("alattvalók"), akik megpróbálják kimagyarázni magukat, miért nem hibásak a küldetés meghiúsulásában, egyúttal a társaikra igyekeznek kenni a dolgot, mindezt persze úgy, hogy itt is 1-1 kockán látható ábrát szőnek bele a mondandójukba.
Szívből ajánlom ezeket a játékmódokat is, így még változatosabb tud lenni a móka. :)