Vélemények
Értékeld a játékot!
2017. 11. 26.
Dungeon Time
Jó öreg D&D. Egyszerű szabályokkal rendelkező, élvezetes ko-op. dungeon crawler. Az alapfelállás színtén világos, van a dungeon, benne a hősökkel és a meggyapnivaló szörnyekkel. Egyébként egy nehéz játék. Jó szabályrendszer, szép kivitelezés, igényes darab.
Jó öreg D&D. Egyszerű szabályokkal rendelkező, élvezetes ko-op. dungeon crawler. Az alapfelállás színtén világos, van a dungeon, benne a hősökkel és a meggyapnivaló szörnyekkel. Egyébként egy nehéz játék. Jó szabályrendszer, szép kivitelezés, igényes darab.
2016. 08. 10.
Nem is olyan konnyu ;)
A Legend of Drizzt a DnD coop társasjátékok 3. része, kombinálható a jelenleg létező másik 3 ilyen társassal és 5 Dungeon Command társassal. Tematikáját tekintve a Drizzt regényekből építkezik meglehetősen alaposan; a karakterek, a karakterlapok és a küldetések is mind maximálisan igyekeznek tükrözni Drizzt világát. Egy játékos társunk régi Drizzt rajongó, és folyamatosan öntötte magából a történeteket amik egy egy játékelemhez kapcsolódnak =) A DnD társasok figurái szerintem a legjobb minőségű és tervezésűek közé tartoznak a figurás társasok körében. Vannak kisebb lényeg és hatalmasok is, mind részletesen kidolgozva.
A Legend of Drizzt először nagyon könnyűnek tűnt, lévén, hogy Drizzt is játszható karakter, aztán amikor kipróbáltuk az ebben a társasban először megjelenő előre épített dungeon szabályra épülő küldetést (a többi ilyen társasban véletlenszerűen generálódik a dungeon a küldetések során), rájöttünk, hogy ez az egyik legnehezebb közülük.
A játék kezdőknek is tökéletes az alapszabályokkal, de ha kombináljuk a többi társassal, pl. a Castle Ravenloft szörny tokenjeivel, amik véletlenszerűen határozzák meg, hogy mikor hány szörny jelenik meg, vagy tovább mélyítjük a szabályokat otthoni szabályokkal, akkor akár a hagyományos DnD-ig is eljuthatunk. Nagyon könnyű saját történeteket, szabályokat és küldetéseket kitalálni és felállítani ebben a szériában. Hátránya, hogy emiatt néhány szabály kevésbé pontos, a stratégia és a szerencse aránya 70-30 körüli lehet kombinálás és saját szabályok nélkül. Gyógyítót mindig vigyetek =)
A Legend of Drizzt a DnD coop társasjátékok 3. része, kombinálható a jelenleg létező másik 3 ilyen társassal és 5 Dungeon Command társassal. Tematikáját tekintve a Drizzt regényekből építkezik meglehetősen alaposan; a karakterek, a karakterlapok és a küldetések is mind maximálisan igyekeznek tükrözni Drizzt világát. Egy játékos társunk régi Drizzt rajongó, és folyamatosan öntötte magából a történeteket amik egy egy játékelemhez kapcsolódnak =) A DnD társasok figurái szerintem a legjobb minőségű és tervezésűek közé tartoznak a figurás társasok körében. Vannak kisebb lényeg és hatalmasok is, mind részletesen kidolgozva.
A Legend of Drizzt először nagyon könnyűnek tűnt, lévén, hogy Drizzt is játszható karakter, aztán amikor kipróbáltuk az ebben a társasban először megjelenő előre épített dungeon szabályra épülő küldetést (a többi ilyen társasban véletlenszerűen generálódik a dungeon a küldetések során), rájöttünk, hogy ez az egyik legnehezebb közülük.
A játék kezdőknek is tökéletes az alapszabályokkal, de ha kombináljuk a többi társassal, pl. a Castle Ravenloft szörny tokenjeivel, amik véletlenszerűen határozzák meg, hogy mikor hány szörny jelenik meg, vagy tovább mélyítjük a szabályokat otthoni szabályokkal, akkor akár a hagyományos DnD-ig is eljuthatunk. Nagyon könnyű saját történeteket, szabályokat és küldetéseket kitalálni és felállítani ebben a szériában. Hátránya, hogy emiatt néhány szabály kevésbé pontos, a stratégia és a szerencse aránya 70-30 körüli lehet kombinálás és saját szabályok nélkül. Gyógyítót mindig vigyetek =)
2015. 12. 17.
Otthon – Száműzött – Menedék, tovább is van mondjam még …
A lapkafelfedezős-mászkáló-szörnygyakós játék alapját a fantasy rajongók körében méltán népszerű Sötét elf-trilógia képezi (a játék ezen könyvek elolvasása nélkül is élvezhető, azonban a könyvek ismerete még többet tesz a játékélményhez). Az alapfelállás egyszerű, a kalandfüzet vonatkozó részének megfelelően előkészítjük az adott játékot, kiválasztjuk kalandorainkat és nekilátunk a pálya felderítésének. A játék egyik nagy előnye az egyszerű, könnyen megérthető szabályrendszer, amelyben minden játékosnak a körében 3 fázis van. Mozog/támad a hős. Utána felfedezi a következő helyszínt (opcionális – azonban, ha nem hajtod végre mindenképpen találkozás kártyát húzol, ami a legtöbb esetben nem jó dolog) és végrehajt egy találkozást (encounter – opcionális a felfedezéstől vagy annak végre nem hajtásától függően), majd aktiválódnak a szörnyek (nincs külön játékos, aki a gonosz oldalt irányítja ). A játékhoz szükséges még 20 oldalú dobókocka is, ebből következik, hogy a szerencsefaktor itt is jelen van. Egy-egy küldetést gyorsan tudnak játékosaink teljesíteni, így ez a játék remek belépő szintű társas lehet a fantasy jellegű „dungeon crawler” társasok iránt érdeklődők részére. Ajánlom kipróbálásra.
A lapkafelfedezős-mászkáló-szörnygyakós játék alapját a fantasy rajongók körében méltán népszerű Sötét elf-trilógia képezi (a játék ezen könyvek elolvasása nélkül is élvezhető, azonban a könyvek ismerete még többet tesz a játékélményhez). Az alapfelállás egyszerű, a kalandfüzet vonatkozó részének megfelelően előkészítjük az adott játékot, kiválasztjuk kalandorainkat és nekilátunk a pálya felderítésének. A játék egyik nagy előnye az egyszerű, könnyen megérthető szabályrendszer, amelyben minden játékosnak a körében 3 fázis van. Mozog/támad a hős. Utána felfedezi a következő helyszínt (opcionális – azonban, ha nem hajtod végre mindenképpen találkozás kártyát húzol, ami a legtöbb esetben nem jó dolog) és végrehajt egy találkozást (encounter – opcionális a felfedezéstől vagy annak végre nem hajtásától függően), majd aktiválódnak a szörnyek (nincs külön játékos, aki a gonosz oldalt irányítja ). A játékhoz szükséges még 20 oldalú dobókocka is, ebből következik, hogy a szerencsefaktor itt is jelen van. Egy-egy küldetést gyorsan tudnak játékosaink teljesíteni, így ez a játék remek belépő szintű társas lehet a fantasy jellegű „dungeon crawler” társasok iránt érdeklődők részére. Ajánlom kipróbálásra.
2015. 10. 23.
Izgalmas kalandok Drizzt Do’Urden-el
Nagyon szeretem a Drizzt Do’Urden könyveket, így nagyon örültem mikor találkoztam ezzel a játékkal. Azt kell mondanom, hogy nem okozott csalódást. A szabályrendszere könnyen tanulható, és gyors játékmenetet enged. Szerencsére a neten van fent magyar szabálykönyv hozzá, így a nyelvtudás sem akadály
Nagyon szeretem a Drizzt Do’Urden könyveket, így nagyon örültem mikor találkoztam ezzel a játékkal. Azt kell mondanom, hogy nem okozott csalódást. A szabályrendszere könnyen tanulható, és gyors játékmenetet enged. Szerencsére a neten van fent magyar szabálykönyv hozzá, így a nyelvtudás sem akadály