Leírás
Írd újra a történelmet! – epikus stratégiai játék igazi hadvezéreknek. A világ története gyönyörű, kártyaválasztáson (drafton) alapuló, területfoglalós társasjáték. A játékosok fordulóról fordulóra új népeket választva igyekeznek minél nagyobb szeletet kihasítani maguknak a történelemből – és a világból... Taktikus döntésekkel és hadi szerencsével felülkerekedhetsz ellenfeleiden!
Vélemények
Értékeld a játékot!
2019. 12. 02.
Jó
Kedvenc
Kedvenc
2018. 06. 11.
Britanni+Small World+Rizikó
A Ráday utcai GÉMKLUB-ban volt szerencsém kipróbálni a játékot. Hárman játszottuk a játékot, mindannyiunknak ez volt az első játéka A világ történetével. A játékmesterünk kb. 20 perc alatt elmagyarázta a szabályokat, amik nem túl bonyolultak, vannak részletek amikre oda kell figyelni, de az alapok rendkívül egyszerűek. Nagyjából három óra alatt játszottuk le az első játékunkat, ami várhatóan rövidíthető ha már kiismertük a játékot. Alapvetően egy terület foglalós játékról van szó ahol az elfoglalt területek és az ott lévő épületek után kapjuk a pontokat. Azonban a játék öt köre a világ ismert történetének öt korszaka is egyben így a térképnek eleinte csak egy kisebb része a játéktér és ahogy haladunk előre a körökben úgy lesz elérhető az egész világ. A játék merített egy kicsit a Britannia(Small World) játékból, ugyanis minden egyes körben új népet és esemény kártyát választunk majd az új néppel próbálunk érvényesülni, azonban a pályán lévő letűnt népeink területei után is kapunk pontokat. De merített a Rizikóból is egyrészt a kockadobásos harcrendszere, de még inkább az azonos színű területek birtoklása utáni többlet pontok miatt (igaz a rizikóban csak a teljes kontinens uralása esetén járt a +haderő).
A Ráday utcai GÉMKLUB-ban volt szerencsém kipróbálni a játékot. Hárman játszottuk a játékot, mindannyiunknak ez volt az első játéka A világ történetével. A játékmesterünk kb. 20 perc alatt elmagyarázta a szabályokat, amik nem túl bonyolultak, vannak részletek amikre oda kell figyelni, de az alapok rendkívül egyszerűek. Nagyjából három óra alatt játszottuk le az első játékunkat, ami várhatóan rövidíthető ha már kiismertük a játékot. Alapvetően egy terület foglalós játékról van szó ahol az elfoglalt területek és az ott lévő épületek után kapjuk a pontokat. Azonban a játék öt köre a világ ismert történetének öt korszaka is egyben így a térképnek eleinte csak egy kisebb része a játéktér és ahogy haladunk előre a körökben úgy lesz elérhető az egész világ. A játék merített egy kicsit a Britannia(Small World) játékból, ugyanis minden egyes körben új népet és esemény kártyát választunk majd az új néppel próbálunk érvényesülni, azonban a pályán lévő letűnt népeink területei után is kapunk pontokat. De merített a Rizikóból is egyrészt a kockadobásos harcrendszere, de még inkább az azonos színű területek birtoklása utáni többlet pontok miatt (igaz a rizikóban csak a teljes kontinens uralása esetén járt a +haderő).