A kis teknős érkezik utolsónak a tó mellé – de vajon hol vannak a többiek? Az utolsó szakaszt csúszva teszi meg, hogy a tóba toccsanva minél több bokrot fröcsköljön le, kiugrasztva onnan a többieket. Segítsetek neki, hogy minél hamarabb megtalálja összes barátját!
A Teknőscsúszdában a gyerekek abban vetélkednek, ki pöcköli ügyesebben a teknőskorongot a tóba, hogy minél több lapkát fordíthassanak fel. De a lapkákat utána vissza is kell fordítani, vagyis fejben kell tartsák, melyik állat hol rejtőzik. Mert hogy a játékot az nyeri, aki hamarabb végigtolja a 3 strandlabdát a saját tábláján – azaz megtalálja a teknős mindegyik barátját!
A Teknőscsúszda egy 5 éves kortól ajánlott gyerektársasjáték, amiben egyszerre kell a kis játékosoknak az ügyességüket és a memóriájukat próbára tenni! A játék elemeit pár mozdulattal kell összerakjátok, de aztán már mehet is a versengés! És hogy senki se maradjon le, ha valamelyik játékos nem halad a labdáival előre, kap egy úszógumit, amivel kiegyenlítheti esélyeit!
Ha ismertek olyan gyereket, aki szereti a kedves kis állatokat, és szívesen méri össze a tudását más gyerekekkel, nemsokára játszhatnak a Teknőscsúszdával, ami a Gémklub kiadásában jelenik meg magyarul!