Leírás
Képregényes kaland! Bújj Sherlock Holmes vagy Watson doktor bőrébe, és oldj meg négy bűnesetet! A Sherlock Holmes – Négy rejtély egyszemélyes képregénykaland (KRK) 14 éves kortól, felnőtteknek is. A játékos Sherlock Holmes vagy Dr. Watson szerepébe bújik, hogy felderítsen négy bűntényt. A krimi főszereplőjeként a döntései szerint kell a képregény megfelelő képkockáihoz lapoznia, nyomokat keresve, kihallgatva a tanúkat, felgöngyölítve a szálakat – egészen a megdöbbentő végkifejletig! Különleges élmény – nem csak társasjátékosoknak!
Vélemények
Értékeld a játékot!
2020. 04. 18.
Meglepően csavaros
A könyvben 4 egymástól független büntény van. Az első inkább betanító fejezet, itt kicsit megijedtem, hogy gyerekeknek szól (a szomszéd néni macskáját kell megkeresni), de szerencsére a többi 3 rejtvény bonyolultabb.
Minden van benne, amit az ember egy Sherlock kalandtól várhat és nagyon kreatív rejtvények vannak benne. Vannak kihallgatások, amiket szintén nagyon jól oldottak meg ebben a formátumban
Összességében jól szórakoztam. Amit kicsit sajnálok, hogy a kihallgatások során néha elég egyértelmű, hogy mit kell kérdezni, illetve ha sikerült megtalálni q tetteseket, nem nagyon van miért újra olvasni.
A fejezetek elején lehet választani, hogy Sherlock vagy Watson bőrébe bújunk, ami a játék nehézséget befolyásolja. A sztori mindkét esetben ugyanaz
A könyvben 4 egymástól független büntény van. Az első inkább betanító fejezet, itt kicsit megijedtem, hogy gyerekeknek szól (a szomszéd néni macskáját kell megkeresni), de szerencsére a többi 3 rejtvény bonyolultabb.
Minden van benne, amit az ember egy Sherlock kalandtól várhat és nagyon kreatív rejtvények vannak benne. Vannak kihallgatások, amiket szintén nagyon jól oldottak meg ebben a formátumban
Összességében jól szórakoztam. Amit kicsit sajnálok, hogy a kihallgatások során néha elég egyértelmű, hogy mit kell kérdezni, illetve ha sikerült megtalálni q tetteseket, nem nagyon van miért újra olvasni.
A fejezetek elején lehet választani, hogy Sherlock vagy Watson bőrébe bújunk, ami a játék nehézséget befolyásolja. A sztori mindkét esetben ugyanaz